Grupuri de clienţi
Grupurile de clienți sunt categorii pe care le puteți crea pentru a vinde produse la prețuri diferite. Aceste grupuri pot include consumatori finali, distribuitori, revânzători etc. Această funcționalitate vă permite să stabiliți cu ușurință prețuri specifice și cantități pentru care oferiți reduceri. Astfel, din același magazin online Seliton puteți gestiona simplu atât vânzările către clienți individuali (B2C), cât și cele către alte companii (B2B).
Cum se folosesc grupurile de clienți:
- Deschideți panoul de control Seliton.
- Accesați meniul "Administrare Magazin", iar în secțiunea "Vânzări", faceți clic pe link-ul "Grupuri clienți".

Pagina "Grupuri clienți" vă permite să definiți diferitele tipuri de clienți pentru care oferiți prețuri distincte. Aici puteți crea grupuri noi de clienți și le puteți administra eficient folosind opțiunile de sortare și filtrare disponibile.
Important: După crearea unui grup de clienți, acesta trebuie atribuit fiecărui client relevant pentru acel grup. Accesați meniul "Administrare Magazin", iar în secțiunea "Vânzări", faceți clic pe link-ul "Clienți"apoi pe numele clientului dorit și atribuiți grupul.

Grup predefinit de clienți
Este recomandat să aveți un grup de clienți setat ca PREDEFINIT. Seliton include două grupuri predefinite: "vânzare cu amănuntul" și "distribuitor", iar grupul "vânzare cu amănuntul" este setat implicit ca PREDEFINIT. Puteți schimba grupul predefinit cu un singur clic.
De fiecare dată când o persoană vizitează magazinul dvs. online, va vedea prețurile produselor corespunzătoare grupului predefinit de clienți. Seliton va recunoaște grupul din care face parte un utilizator înregistrat și va afișa prețurile specifice acelui grup doar după ce acesta se autentifică.
În mod implicit, magazinul Seliton afișează prețurile cu amănuntul, adică prețurile pentru cumpărătorii finali, deoarece acest grup de clienți este setat ca predefinit.